Op de vraag ‘Hoe hou ik vervelende insecten buiten’ heb je wellicht al het antwoord gevonden. Je bent tenslotte op deze website beland. Natuurlijk zijn er nog heel wat vragen die je je kan stellen over vliegenramen en deurhorren. De meest gestelde vind je op deze pagina. Staat het antwoord op jouw prangende kwestie hier niet tussen? Neem dan zeker contact op.
Veelgestelde vragen
Ja! Onze online betalingen worden verzorgd door de betalingsgateway, Mollie, een toonaangevende betalingsverwerker die al 2 decennia bestaat. Indien u liever niet via Bancontact, Visa of Mastercard betaalt heeft u nog steeds de keuze om uw betaling te volbrengen via manuele bankoverboeking/overschrijving.
Voor alle producten geldt de wettelijke garantietermijn van 2 jaar. De wettelijke garantie dekt elk verborgen gebrek m.b.t. de producten dat zich manifesteert binnen een termijn van 2 jaar vanaf de datum van de levering ervan.
Alle uitleg in verband met het opmeten en installeren van uw raam of deur kan je vinden in de handleidingen en de instructievideo’s via de pagina > 'meetinstructies'.
Wij bieden geen meet- of plaatsingsdienst aan. De klant is zelf verantwoordelijk voor het correct doorgeven van de opgemeten maten én het installeren van het product. Daarom verzoeken we u vriendelijk om alle stappen correct te volgen zoals ze beschreven staan in de instructievideo’s en uitgebreide meet- en montagehandleidingen die u kan terugvinden op de pagina > ‘meetinstructies’.
De producent van maatwerk wordt door de Belgische wet beschermd door het herroepingsrecht. Indien u als consument de verkeerde maten hebt opgegeven of er sprake is van foutief gebruik van het product kunnen wij ons beroepen op het herroepingsrecht voor maatwerk en bijgevolge een retour weigeren.
In het geval dat u na levering van de goederen een fout of schade opmerkt verzoeken we u vriendelijk dit zo snel mogelijk te melden via het contactformulier of Hello@vliegenraam-online.be. Stuur voldoende en duidelijk beeldmateriaal mee zodat wij een bestek kunnen opmaken en de oorzaak van de fout kunnen achterhalen. Op basis van de oorzaak van de schade of klacht bekijken wij welke oplossingen mogelijk zijn en proberen we u zo goed mogelijk van dienst te zijn! Zo garanderen wij dat u een gepaste service geniet.
Indien de koper de producten zelf wenst op te halen, zullen deze op de onderling afgesproken datum ter beschikking worden gesteld op het zeteladres van de Verkoper en dit binnen de vermelde openingsuren op de website (9u00 tot 12u00 en 13u00 tot 17u00).
Wij streven ernaar om uw order met de hoogste prioriteit te behandelen en binnen maximaal 14 werkdagen te leveren bij u thuis!
Specifieke product-gerelateerde verzoeken worden via Hello@vliegenraam-online.be behandeld. We zijn een startende webshop en proberen binnen de mogelijkheden van onze werking een oplossing te bieden voor al uw vragen.
Bankoverschrijvingen kunnen gepaard gaan met enkele dagen verwerkingstijd. Wij ontvangen een melding van onze gekoppelde betalingsgateway, Mollie, wanneer de banktransactie is ontvangen op onze rekening. Zodra wij het geld hebben ontvangen gaan we over tot het verwerken van het order in de productie en begint uw leveringstermijn van 10-14 werkdagen te lopen.
Wij bieden onze klanten de mogelijkheid te betalen via Visa of Mastercard, SEPA/bankoverschrijving, Bancontact, KBC/CBC-betaalknop en iDeal.
Wij streven ernaar u zo goed mogelijk van dienst te zijn en een oplossing aan te bieden. Daarom verzoeken we u vriendelijk om na te gaan of u alle stappen correct hebt gevolgd zoals ze beschreven staan in de instructievideo’s en uitgebreide meet- en montagehandleidingen die u kan terugvinden op de pagina > ‘meetinstructies’.
Maatwerkproducten die u via internet koopt kunnen normaal gesproken niet worden geretourneerd of geruild volgens de uitzondering op het herroepingsrecht voor maatwerk.
Alle klachten met betrekking tot zichtbare gebreken, beschadigingen en/of niet-conforme leveringen moeten na de levering/afhaling van de producten, per e-mail door de Klant worden meegedeeld vergezeld van een duidelijke foto van de beschadigde verpakking/zichtbare gebreken alsook het vermelden van het ordernummer en eventuele referentie.
Stuur voldoende en duidelijk beeldmateriaal mee zodat wij een bestek kunnen opmaken en de oorzaak van de fout kunnen achterhalen. Op basis van de oorzaak van de schade of klacht bekijken wij welke oplossingen mogelijk zijn en proberen we u zo goed mogelijk van dienst te zijn! Zo garanderen wij dat u een gepaste service geniet.
Wij streven ernaar om uw order met de hoogste prioriteit te behandelen en binnen maximaal 14 werkdagen te leveren bij u thuis!
Vragen of interesse?
Onze specialisten helpen u graag verder
